top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תliad elimelech

דוכני מזון לאירועי חברה ואירועים עסקיים

עודכן: 9 בנוב׳ 2021

אם אתם מתכננים בקרוב אירוע עסקי, אתם בוודאי יודעים שזה חייב להיות אירוע מיוחד, בלתי רגיל. כאשר מפיקים אירוע עסקי, חשוב מאוד לתכנן אותו בצורה התואמת לאופי המשתתפים, בין אם מדובר בעובדי הארגון או שמא בלקוחות החברה. אדם שמגיע לאירוע עסקי מצפה לרוב לחוות חוויה שונה מהחוויה אותה הוא חווה באירוע פרטי "רגיל". לכן, כדאי מאוד לבחור לוקיישן מעניין, לתכנן את הקונספט בצורה ייחודית, את התוכן שעתיד להיות באירוע, את הקייטרינג כחוויה קולינרית מיוחדת וכו'. למידע ראו גם: קייטרינג לאירועי חברה

אז מאיפה מתחילים?


אחת מהעצות החשובות כאשר מדובר על הפקת אירוע עסקי היא כמובן לא לחכות לרגע האחרון. בכדי שהאירוע יתנהל בצורה הטובה ביותר עליכם לסגור את כל הקצוות הנוגעות לאירוע מראש. לא כדאי להגיע ליום של האירוע כאשר אתם עדיין לא יודעים מתי הקייטרינג שהזמנתם יגיע, מתי המעצבים של המקום שבחרתם עבור האירוע יסיימו את עיצוב המקום והאם האורחים שהזמנתם לאירוע יגיעו למקום כאשר הכל כבר מסודר ומאורגן. חשוב לוודא כי הכל יהיה סגור באופן הרמטי כבר יום לפני האירוע וזאת בכדי שתוכלו להתנהל ביום האירוע בצורה רגועה ונינוחה. כאשר מדובר על אירועים עסקיים או אירועי חברה, כדאי לקחת בחשבון שישנו הבדל בין האירוע המדובר לכל אירוע רגיל אחר ועל כן, חשוב מאוד שתחשבו בצורה אחרת מכפי שהייתם חושבים אם הייתם צריכים לארגן אירוע פרטי. ראשית כאמור מומלץ לבחור מקום מיוחד לאירוע עסקי אשר ידגיש עד כמה האירוע שלכם ייחודי ומעניין. שנית, עליכם לבחור קייטרינג מושלם עם קונספט שיעניק לכלל האורחים שלכם חוויה קולינרית עשירה, מיוחדת וטעימה. אם אתם תוהים איזה סוג קייטרינג כדאי לכם לבחור עבור האירוע העסקי שאתם מארגנים, כדאי שתדעו כי דוכני מזון לאירועי חברה מהווים כיום בחירה מרעננת ואיכותית שיכולה לשדרג כל אירוע.

מדוע דווקא דוכני אוכל?

אם אתם מחפשים קייטרינג מיוחד לאירוע העסקי, אז אולי כדאי הפעם לוותר על הרעיון של מנות שמוגשות בצורה מסודרת על ידי מלצרים. לא פעם דווקא דוכני מזון לאירועי חברה ישדרגו את האירוע שלכם בצורה נפלאה. לדוכני מזון יש כמה יתרונות כאשר אחד הבולטים שבהם הוא כמובן המגוון הרחב של סוגי המאכלים שאפשר להציע לאורחים באירוע. מכיוון שיש לא מעט דוכני מזון כיום לאירועים אשר מהם יש להתאים את דוכני המזון הרלוונטיים ביותר לאירוע שלכם, הרי שחשוב מאוד לבחור את דוכני המזון בצורה מתאימה. דוכני מזון ירעננו את האירוע שלכם, ישדרגו אותו וללא ספק יהפכו אותו למיוחד ובלתי נשכח. לאחר שבחרתם מקום מיוחד לאירוע ולאחר שהחלטתם שאתם בוחרים דוכני מזון עבור האירוע שלכם, זה הזמן שלכם למצוא חברה מקצועית ואמינה שמציעה דוכני מזון לאירועי חברה לא פחות ממושלמים וממנה לבחור את הדוכנים המתאימים ביותר לאירוע שלכם. הנה כמה פרמטרים שיסייעו לכם לבחור את דוכני המזון בצורה הטובה ביותר עבור האירוע שלכם:

1. ראשית כל, בין כל דוכני המזון תמיד יהיה כמה דוכנים שבהחלט לא כדאי לוותר עליהם בשל העובדה שהם פופולאריים ואהובים על מרבית האנשים כגון דוכן המבורגר, דוכן מתוקים ועוד. לכן, גם עבור אירוע עסקי לא כדאי לוותר על הדוכנים הפופולאריים.


2. שנית, יש להתאים את דוכני המזון בהתאם לקונספט של האירוע. אם מדובר על אירוע עסקי שמטרתו היא להציע אוכל משביע לאורחים, יש לבחור דוכנים המציעים אוכל משביע. אם מדובר על אירוע עסקי קליל יותר, דוכני מזון שמציעים מנות קלילות הם הבחירה הנכונה.


3. יש לבחור את הדוכנים בהתאם לכמות המשתתפים באירוע העסקי. לא כדאי לבחור כמות משמעותית של דוכני מזון עבור אירוע מצומצם מבחינת כמות המשתתפים בו וכן להפך, לא כדאי לבחור בכמות קטנה של דוכני מזון עבור אירוע גדול ורב משתתפים.


4. כמובן שכדאי לבחור עבור אירוע עסקי את המנות בהתאם לאוכלוסייה שעתידה להגיע לאירוע. אם מדובר על אירוע רשמי כדאי לבחור מנות מעט יותר רשמיות מהמנות הסטנדרטיות. אם מדובר על אירוע של שומרי כשרות יש להקפיד כי דוכני המזון יהיו כשרים.


ניתן כיום לבחור דוכני מזון לאירועי חברה מאוישים אשר מאפשרים לכל אורח שמגיע לאירוע גם להנות מחוויה של הכנת האוכל במקום מחומרי גלם טריים וטעימים, דבר שללא ספק משדרג את החוויה כולה. חשוב מאוד לשלב גם דוכני משקאות המכילים גם משקאות קלים וכמובן גם אלכוהול משובח וקוקטיילים משובחים.


למידע נוסף קראו עוד על: דוכני מזון לאירועים שמחים וטעימים


32 צפיות0 תגובות
bottom of page