top of page
חיפוש
  • Galyam

קינוחים לאירועים קטנים

עודכן: 10 בפבר׳





כל אירוע שאנחנו מוזמנים ישנם שתי נקודות עיקריות שאנחנו מחכים להם. הראשונה הן מנות הפתיחה (זה למאמר אחר) והשנייה הם הקינוחים בסיום האירוע. באמצע אנחנו לרוב רוקדים שמחים ונהנים מהחברה שסביבונו וכמובן מהאוכל והשתייה שמסביב. קינוחים לאירועים קטנים יכולים להיות הדובדבן שבקצפת או במילים אחרות הכוכב של האוכל באירוע שלכם.

היום אנחנו בוחנים את הקינוחים לא רק בטעמם, מה שהיה אופייני בעבר. היום אנחנו רוצים לקבל קינוחים באירועים מרשימים ביופיים, טעימים להפליא ושיוגשו לנו בחינניות. בקיצור היום חברות הקייטרינג צריכות להיות יצירתיות ביותר ואיכותיות ללא פשרות די להעניק לנו את מה שאנחנו רוצים באירועים שלנו. אז מה הם הקינוחים לאירועים קטנים שכבשו את עולם השמחות?

הקינוחים לאירועים קטנים הטובים ביותר

  • דוכן קוקילידה – השילוב של גלידת שמנת איכותית וטעימה בטירוף המוגשת בין שכבות של עוגיות שוקולד צ'יפס אמריקאיות טעימות זה שילוב מנצח. עוד כשהיינו ילדים אהבנו את הקוקילידה, קינוח ילדות טעים שקשה מאוד להתחרות בו.

  • דוכן דיפ איט – בעיקר בדוכני קינוחים לאירועים קטנים אנחנו יכולים להרשות לעצמנו להגיש כמו ילדים. דוכן דיפ איט מאפשר לנו לחזור אחורנית בזמן. כשהיינו ילדים והלכנו לחנות הגלידה הקרובה היינו שמים על הגלידה סוכריות צבעוניות, וסוכריות שוקולד ועוד... ועוד... כך גם עם דוכן דיפ איט, אתם טובלים שלגון גלידת שמנת בשוקולד חם ולאחר הטבילה הראשונה אתם שמים מעל כל תוספת שתבחרו, בוטנים, אגוזים או אפילו כמו בילדות סוכריות צבעוניות.

  • דוכן בית הפנקייק – פנקייקים אמנם הגיעו אלינו מאמריקה, אבל בדוכני קינוחים לאירועים קטנים הם המבוקשים ביותר. פנקייקים חמים וטריים שנעשים במקום ואתם יכולים לבחור את הרוטב שאתם רוצים מעל המגדל ולצד כל זה מוגש כדול גלידה. פינוק מושלם בצלחת אחת.

קינוחים לאירועים קטנים מזמינים על בטוח

אם אתם לקראת אירוע קטן ומצומצם למשפחה, לחברים ואפילו לעסק קינוחים לאירועים קטנים משמינים מהמומחים. את הקינוחים כולם יזכרו אם הייתה הצלחה ישכרו את האירוע כהצלחה ואם היו פחות טובים אז האירוע גם מאבד מנקודות הזכות שהאורחים ידרגו את האירוע.

אם גם אתם רוצים קינוחים לאירועים קטנים דוכן אוכל מזמינים אתכם ליצור אתם קשר או להשאיר פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם.

22 צפיות0 תגובות
bottom of page