top of page
חיפוש
  • Galyam

קינוחים לאירועים שאסור לפספס


קינוחים לאירועים

התאמת הקינוחים לפי סוג האירוע


אירועים פרטיים או אירועים עסקיים תמיד מסתיימים עם משהו מתוק. בחירת קינוחים לאירועים זה אחד הרגעים השמחים ביותר עם בחירת הספקים השונים לאירוע ואם נודה על האמת זה החלק הכי טעים שאנחנו מחכים לו גם בתכנון האירוע ועל אחת כמה וכמה באירוע עצמו. איך תבחרו גם אתם לאירוע שלכם את הקינוחים הכי שווים?

אין אירוע אחד שבו האורחים לא מחכים לרגע שכבר המלצרים יצאו עם המנות הכי מקושטות וטעימות, הקינוחים. כשאנחנו מגיעים לאירוע אנחנו נהנים מהמנות פתיחה הטעימות המוצעות לנו, לאורך האירוע אנחנו רוקדים, משוחחים עם החברים ובני משפחה שהגיעו לאירוע ואחרי שאנחנו מלאים מהאוכל אנחנו מחכים בקוצר רוח למנות האחרונות המתוקות ויסגרו לנו את המעגל הקולינרי לאירוע. אילו קינוחים לאירועים הם המבוקשים ביותר?

הקינוחים הפופולריים באירועים

חברת דוכן אוכל בעלת דוכני קינוחים לאירועים מהמרשימים בארץ מאפשרת לכם מבחר עצום של מנות אחרונות להשלמת החוויה הקולינרית לאירוע שלכם. מתוך הרשימה העצומה של קינוחים מושחתים יותר ומושחתים פחות תוכלו למצוא את 3 הקינוחים המרשימים ביותר באירועים פרטיים ועסקיים.

  • דוכן בית הפנקייק – דמיינו לעצמכם מגדלי פנקייקים חמים המונחים זה על גבי זה, מוגשים עם כדור גלישה משובחת ומעל כל הקונסטרוקציה הזאת זורם מפל של שוקולד או ריבת חלב המטפטפת מלמעלה.

  • דוכן דיפ איט – כאן אתם בוחרים איך אתם רוצים את שלגון השמנת האיכותי שלנו שיוגש לכם, שוקולד חם שתוכלו לטבול את השלגון ולצפות אותו בתוספות עשירות כמו אגוזי לוז מסוכרים או בוטנים, סוכריות צבעוניות לילדים או קוקוס קלוי כל אלו יחכו לכם כדי להרכיב את הקינוח המושלם עבורכם.

  • דוכן קינוחי כוסות – הקינוחים האישיים שנכנסו לעולם האירועים לא עוזבים וכנראה שגם לא יעזבו בקרוב. שוטים של מנות אחרונות המוגשים בכוסות אישיות מעניקים לכם חווית טעמים עשירה במיוחד. מקינוחי שוקולד בלגי וטירמיסו ועד חלבה, פקאן וטופי.

קינוחים לאירועים הם האלמנט האחרון שהאורחים שלכם יאכלו באירוע שלכם, אתם רוצים להעניק להם חוויה יוצאת דופן וזיכרון מתוק מהאירוע שלכם. אנחנו דוכן אוכל מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר בטלפון 050-5629014 או להשאיר פרטים ונציגינו יחזור אליכם עם כל המידע אודות הקינוחים לאירועים שאנחנו מספקים.


למידע נוסף ראו גם: דוכן מתוקים לאירועים

42 צפיות0 תגובות
bottom of page