top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תliad elimelech

קייטרינג חלבי כשר לאירוע שלך בתקופת הקורונה

עודכן: 9 בנוב׳ 2021

עולם האירועים במהלך השנתיים האחרונות התערער לחלוטין, וזאת בגלל הקורונה. תחום הקייטרינג והאירועים הפרטיים, הפקות תרבות הופעות וכל מה שקשור לעולמות הללו של התקהלויות באופן כללי, היו צריכים להמציא את עצמם מחדש בשנים הללו כדי לשרוד ולהישאר קיימים ונוכחים, וגם הרגלי האכילה האישיים שלנו וצריכת התרבות שלנו נפגמו קשות.

זו תקופה לא פשוטה להיות בה, ותחום האירועים שנפגע במיוחד, היה צריך להמציא את עצמו מחדש.


זה לא משנה מדובר בבעל עסק קטן לאירועים, קייטרינג ביתי או שף במסעדה ענקית, המגיפה שינתה את חוקי המשחק וגם אם היה זה שף בעל שם עולמי מוביל ורווחי, קרוב לוודאי שכולם הרגישו על בשרם את הקושי ברמה דומה.


מה השינויים שקרו בתחום הקייטרינג?


בתקופה הקשה הזו, ישנן בקשות רבות לאירועים קטנים, ובקשות לסוגי אוכל מיוחדים ולא כלליים מדי כמו טיגון על גריל וסלטים. כיום בתחום ההסעדה ישנה התפתחות רחבה מאוד לטעמים חוצי עולמות וחוצי תרבויות כמו בישול אסייתי, קייטרינג חלבי, קייטרינג ללא גלוטן, טבעוני ועוד רבים.


מאז תקופות הסגרים הרצופים, אנשים מתגעגעים להתקהלויות, לריקודים לחגיגות, גם אם זה במסגרת קהל קטן ולא מספר רב של אנשים, ומחפשים כל סיבה קטנה לחגיגה. כיאה לאופי הישראלי והחם.

כמות האורחים המוזמנים פר אירוע ירדה כפליים, כאשר אנשים משתדלים לשמור על ההגבלות החוקיות כראוי, וזאת למרות כל הרצון לחגוג.


ועם כל הרצון הזה, כמות האנשים לעיתים בכל זאת גדולה מדי מכדי לארח בבישולים ביתיים מאחר וזה לוקח זמן ארוך מדי מכדי לעמוד במטבח ולבשל או לטגן או לחתוך, ולכן אנשים מזמינים קייטרינג, גם כשמדובר באירוח של 7 או 8 אנשים.


והשינויים שבתפריטים של הקייטרינג?


בתפריטים עצמם לא השתנה יותר מדי, חוץ מכמה דברים קטנים כמו צורות ישיבה ואכילה חדשות- שהרי עלינו לשבת עם מסיכות במרחק מסוים מהשני, בטח כשמדובר במקומות סגורים, לשמור על חיטוי נאות, ושמירת מרחק ספציפי לפי ההנחיות המקובלות.


עוד הבדל נוסף ומשמעותי בעולם הקייטרינג הוא שבעלי עסקים רבים בתחום התחילו להציע ללקוחות מארזים של טייק אוואי ושתייה כמו חבית בירה, או מנה כפי שהי מוגשת במסעדה עצמה כדי להרגיש כמה שיותר ממנת הטייקאוואי כאילו שאתה הלקוח הנמצא במסעדה, למרות שאוכל בבית.


אז מה מיוחד בקייטרינג חלבי לאירועים קטנים?


אירוע קטן מוגדר לאירוח של עד 50 אנשים לפי התקנות המעודכנות. ההבדל בין קייטרינג לאירוע גדול, לעומת כזה המיועד לאירוע קטן, הוא הייחודיות וההתאמה של המנות לאורחים באופן אישי יותר מאחר שמדובר בכמות אורחים קטנה יותר, בנוסף לכמות המנות עצמן לסועד, שהרי כשמדובר באירוע גדול מגיעים לסכומים כספיים שקשה מאוד לעמוד בהם ולכן קיום של אירוע קטן הוא סולידי יותר וריאלי יותר מבחינה כלכלית.


הייחודיות בקייטרינג חלבי הוא קודם כל שקייטרינג חלבי כשר, כך שאין צורך לחשב על השעות של אכילת בשר בין המנות, בנוסף לכך שרוב המנות יהיו ללא גלוטן מה שמאפשר לאורחים שמוגבלים בבחירות בתפריט להנות ממנות צבעוניות וטעימות ללא חשש.


איך קייטרינג חלבי כשר יקבל תו סגול?


על העסק לעבוד לפי ההנחיות המוטלות כמו הקפדה על שמירת מרחק לפי התקן, שמירה על כמות המוזמנים באירוע שהיא הנחייה שחלה גם על אירועים, גם על מסעדות וגם על קייטרינג נודד.

ההנחיות הללו קשוחות במיוחד מאחר ובעלי עסק לקייטרינג רבים לא שמרו על ההנחיות ונכחו באירועים מרובי משתתפים, שלרוב אירועים כאלו הם גורמי הדבקה מהירה לקורונה, וזה לא משנה אם מדובר בקייטרינג חלבי לאירועים קטנים שמיועדים למגזר הפרטי, או קייטרינג לאירוע עסקי.


כדאי לדאוג לזמן יחסית ארוך מראש לקייטרינג חלבי כשר שיתאים לאירוע שלכם, בייחוד בגלל המצב הבלתי יציב של מגיםפת הקורונה, ובדיוק בשביל זה אנחנו בדוכן אוכל דואגים לכם ולצרכים שלכם באירוע.


למידע נוסף ראו גם: קייטרינג צמחוני לאירועים





6 צפיות0 תגובות
bottom of page