top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תliad elimelech

לאיזה סוג של אירוע מתאימים דוכני אוכל?

עודכן: 21 במרץ 2022


לא קל לתכנן אירוע. כל אדם שמתכנן אירוע כלשהו, בין אם מדובר על אירוע פרטי ובין אם מדובר על אירוע עסקי יודע כי מדובר על מגוון הכנות שונות שיש להכין לקראת האירוע: בחירת המקום המושלם מכל הבחינות לאירוע שלכם, בחירת להקה או תקליטן לאירוע, בחירת אטרקציות לאירוע, ביגוד לכל בני המשפחה וכמובן איך אפשר לשכוח: בחירת קייטרינג לאירוע. לא פעם אירוע ייזכר כאירוע מוצלח יותר או פחות בהתאם לסוג האוכל שהוצע בו, כאשר קולינריה משובחת וטעימה הופכת אותו באופן אוטומטי לאירוע שייזכר כאירוע מצוין בקרב האורחים שנכחו בו. דוכני אוכל לאירועים מהווים כיום אטרקציה קולינרית נפלאה לכל סוג של אירוע באשר הוא.


במה בעצם מדובר?


כאשר מדובר על דוכני אוכל לאירועים, מדובר למעשה על דוכנים שכל אחד מהם מציע מאכלים מסוג אחר. ניתן למצוא דוכנים המציעים אוכל יוקרתי יותר או פחות, אוכל בשרי או אוכל חלבי, קינוחים או מאכלי רחוב. ההיצע כיום בתחום הינו גדול ומגוון מאוד ולא מעט אנשים שואלים את עצמם כיצד להתאים את הדוכנים המדוברים לאירוע שלהם בצורה מושלמת. הדוכנים דקורטיביים להפליא, מושכים את העין ומהווים להיט של ממש בכל אירוע. אם בא לכם לייחד את האירוע שלכם ולהפוך אותו לאירוע בלתי נשכח, אין ספק ששילוב של דוכנים באירוע שלכם כחלק מהקולינריה באירוע או כקולינריה המרכזית, מהווים את הבחירה הטובה ביותר.


לאיזה אירוע מתאימים?


לא מעט אנשים תוהים לאיזה אירוע מתאימים דוכני אוכל? ובכן, מדובר על דוכנים שמתאימים עבור מגוון רחב של אירועים. בין אם מדובר על אירוע שנערך במרחב הפתוח ובין אם מדובר על אירוע שנערך בחלל סגור כלשהו. בין אם מדובר על אירוע הנערך בתוך גן אירועים באזור המרכז ובין אם מדובר באירוע שנערך על חוף הים או בטבע. בין אם מדובר על אירוע בדרום הארץ ובין אם מדובר על אירוע בצפון הארץ. דוכני מזון מתאימים לאירועים פרטיים או עסקיים, לאירועי בר מצווה, בת מצווה, חתונה, ימי הולדת לילדים או מבוגרים, ברית, בריתה ועוד.


כיצד בוחרים דוכני אוכל לאירועים?


השאלה החשובה ביותר העולה על הפרק כאשר מדובר על דוכני אוכל לאירועים היא: כיצד לבחור את הדוכנים המתאימים ביותר לאירוע שלכם? כאמור, ההיצע כיום בתחום הינו גדול ומגוון מאוד ועל כן, חשוב לדייק בבחירת הדוכנים המתאימים לאופי האירוע וסוג האירוע. אם מדובר על אירוע בעל אופי קליל למדי ניתן לבחור עבורו בדוכנים המבוססים על אוכל רחוב טעים כגון: פלאפל, המבורגר, צ'יפס, כולל הציוד הנדרש כגון בקבוק לחיץ לרטבים ועד מכונות וציוד מורכב. אם מדובר על אירוע יוקרתי ורשמי יותר ניתן לבחור בדוכנים שמציעים מנות רשמיות יותר כגון: נתחי בשר משובחים, סושי ועוד. אם מדובר על אירוע לילדים כדאי לבחור בדוכנים המציעים מאכלים אטרקטיביים לילדים כגון: נקניקיה בלחמנייה, שניצלים וצ'יפס ועוד. אם בא לכם ללכת על קייטרינג רגיל ובכל זאת לשלב איכשהו את הדוכנים המדוברים, תוכלו לבחור בדוכנים מתוקים שיציעו עוגות טעימות, וופל בלגי, קרפ צרפתי ועוד.


מעבר לבחירת דוכני אוכל בהתאם לאופי האירוע וסוג האירוע, כדאי לבחור את הדוכן בהתאם לטעם המנות המוצעות בו. יש לבחור באנשי מקצוע שמציעים מנות משובחות העשויות מחומרי הגלם האיכותיים והטריים ביותר. כדאי לקבל מראש המלצות על דוכנים וכן לבחור בחברה המציעה את השירות שיש לה מוניטין בתחום.


הבחירה המושלמת לאירוע שלכם


דוכני אוכל לאירועים מאפשרים להחליף את הארוחה המסורתית סביב שולחן וליצור אווירה קלילה ונעימה יותר באירוע, כאשר כל אדם בוחר בדיוק את האוכל שהוא מעוניין לאכול ובוחר לשבת היכן שירצה. הדוכנים בהחלט יכולים להחליף את המנה העיקרית שבאירוע, או להוות תוספת למנה זאת. ניתן לבחור אותם כבר פתיחה טרם הארוחה או כקינוחים בסוף הארוחה.


26 צפיות0 תגובות
bottom of page