top of page
חיפוש
  • Galyam

פוד טראק מהסרטים

עודכן: 6 במאי 2020


כולנו מכירים מהסרטים ההוליוודיים את הפוד טראק ברחובות ניו יורק שבארה"ב המציעות מבחר של נקניקיות בלחמנייה, המבורגרים או בייגל ושתיה בבקבוקים. בארץ אנחנו מכירים את אוטו גלידה שעובר ברחובות וכל הילדים רצים אחריו כך היה כשהיינו ילדים וכך גם היום עבור ילדינו. וגם היום, אנחנו המבוגרים כמו ילדים מתרגשים כשמשהו חדש מגיע.

אנחנו מחפשים חידושים ודרכים מעניינות להפתיע את האורחים שלנו באירועים שאנחנו מקיימים, אנחנו רוצים ליצור אווירה שונה לאירוע שלנו וחוויה בלתי נשכחת לאנשים האהובים שלנו שבאו לחגוג אתנו ולהשתתף בשמחתנו. פוד טראק זה בדיוק מה שיעשה את ה SHOW לאירוע שלכם. האורחים שלכם ייהנו מאוכל טעים וטרי המוגש להם עם חיוך גדול ממשאיות מעוצבות ומטופחות וכל זה בליווי של שירות ללא תחרות, באווירה צעירה ורעננה.

אפקט ה WOW עבור האירוע שלכם הוא אחד הדברים שכול האורחים שלכם ידברו עליו גם הרבה אחרי האירוע. את האוכל אתם גם ככה מזמינים מחברת קייטרינג כזו או אחרת, במקום להשקיע עוד כספים רבים כדי להפתיע את האורחים כמו שוזרת פרחים או מנפח בלונים (כמובן בהתאם לאירוע שלכם) תהפכו את צורת ההגשה של האוכל כהאטרקציה ב'ה' הידיעה באירוע שלכם.

בפוד טראק אתם יכולים להזמין מתפריט עשיר את המנות שאתם רוצים שיוגש באירוע שלכם, המשאיות מעוצבות בהתאם לאוכל והאורחים שלכם ואתם תיהנו מהגשה צעירה וחווייתית אוכל טעים וטרי שמתבשל במקום. פוד טראקס הן בעצם מטבחים ניידים במשאיות מגניבות, מה שמאפשר לכם לערוך את האירוע שלכם בכל מקום שיש לו גישה לרכבים. זה פתרון מעולה למסיבות בשטח פתוח, לאירועים בטבע או אפילו בחצר פרטית אם יש גישה לפוד טראק להיכנס לחצר.


ב"דוכן אוכל" לקחו את הרעיון של פוד טראקס למקום אחר, את המשאיות המוכרות של ניו יורק שכבר עשרות שנים מצליחות בגדול וממשיכות לגדול כמו פטריות ביער או כמו האוטו גלידה שאנחנו מכירים בארצנו. הם לקחו את הקונספט של מטבח נייד ושדרגו את מנות הפסט פוד למנות שף איכותיות וטריות ומגוון הפוד טראקס שדוכן אוכל מציעים הוא ענק מפוד טראקס בשריים ועד חלביים, במשאיות מעוצבות וחדשניות.

104 צפיות0 תגובות
bottom of page