top of page
חיפוש
  • galyamanalytics

דוכן אוכל לאירועים לחוויית אירוע מושלמת

עודכן: 28 בנוב׳ 2022



אירוע מוצלח לא מסתכם רק באוכל טעים שמוגש אלא הוא מכלול שלם היוצר אווירה ייחודית עם דוכן אוכל לאירועים - אתם תשיגו את המטרה.


אירוע מוצלח הוא אירוע שיש בו אווירה נינוחה וחוויה מרגשת, האורחים שמגיעים לאירוע מתרגשים ושמחים לקראת האירוע ורוצים ליהנות מהחוויה כולה. דוכן אוכל לאירועים זאת דרך מופלאה ונעימה בשילוב השמחה שלכם ליצור לאורחים שלכם חוויה יוצאת דופן. אנחנו בדוכן אוכל מתמחים במנות איכותיות וטריות, דוגלים בשירות המוענק מהלב ומגישים את המנות שלנו מדוכנים מעוצבים במחשבה עד לפרטים הקטנים.


בעלי שמחה יקרים, אם אתם לקראת אירוע להולדת הבן או הבת או בר / בת מצווה או כל שמחה אחרת, אתם מוזמנים להרשים את האורחים עם דוכני אוכל לאירוע שלנו עם תפריט עשיר בסגנון סובב עולם תוכלו להפתיע את האורחים עם מגוון רחב של מנות בטעמים מגוונים ומפתיעים. אנחנו משתמשים במוצרים טריים ואיכותיים בלבד ואנחנו שמים לב לכל פרט במנה, בצורת ההגשה ובעיצוב הדוכנים שלנו. אנחנו לא מתפשרים על השירות ומאמינים שמנה המוגשת בחיוך מעניקה למקבל המנה תחושה חמימה ונעימה.


עם דוכן אוכל לאירועים אתם מעניקים לאירוע שלכם מראה רענן ומעוצב, כל דוכן שלנו מעוצב ואסתטי, אנחנו לא מעמיסים עיצוב ונותנים למנות להיות חלק ממנו גם כן. אנחנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר שלנו בכתובת foodstandil.com ולהתרשם מהמנות שלנו בגלריה ומהתפריט המגוון והעשיר בסגנון סובב עולם. תוכלו למצוא מנות מהמטבח האיטלקי כמו פוקצ'ות ופיצות, מהמטבח היווני גירוס אותנטי, מהמטבח העירקי למשל תוכלו לבחור בסביח קלאסי, מהמטבח הבלגי עם וופל בלגי על מקל המרשים בטעמו ויופיו ועוד מטבחים רבים נוספים היוצרים כולם יחד טיול קולינרי סובב עולם באירוע שלכם עבור האורחים האהובים שלכם.


דוכן אוכל לאירועים מתאים לא רק לאירועים פרטיים אלא גם לאירועי חברה. אם אתם מצוות משאבי אנוש של החברה, לקראת אירוע בחברה אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר בטלפון שמספרו 050-5629014 כדי לשריין את התאריך ואנחנו נעזור לכם בבחירת הדוכנים ליצירת אירוע חברה שידובר גם הרבה אחרי האירוע.

14 צפיות0 תגובות
bottom of page