top of page
חיפוש
  • Galyam

אירועי פוד טראק לאירוע מושלם



מתכננים אירוע מיוחד? רוצים להפתיע את האורחים שלכם? אתם רוצים ליצור משהו חדש ושהאורחים שלכם יזכרו את האירוע שלכם הרבה זמן גם לאחר האירוע? אירועי פוד טראק הם הפתרון המושלם.

בכל אירוע אנחנו זוכרים את האוכל, אנחנו נהנים מהחוויה הכללית באירו אבל מדברים על האוכל גם אחרי האירוע. אירועי פוד טראק אלו אירועים מיוחדים שמגישים את האוכל בצורה שונה וייחודית. במקום שתזמינו לאירוע שלכם חברת קייטרינג שתמלצר לאורחים שלכם, הזמינו פוד טראק שיהיו חלק מהתפאורה והעיצוב של האירוע שלכם והעניקו לאורחים שלכם חוויה יוצאת דופן.


אירועים מפתיעים ומרהיבים


רוצים להעניק לאורחים שלכם את החוויה הטובה ביותר לאירוע שלכם? אתם לא רוצים להשקיע באטרקציות מיותרות שמרגישות מאולצות וממוקמות באירוע כמו תלאי או ניסיון חלש כדי להרשים? משאיות מעוצבות שמהן יוגש האוכל לאורחים שלכם היא דרך חדשנית ומהפכנית בעולם האירועים.

לא פעם אנחנו הולכים לאירוע וניצבת עמדה של שוזרת פרחים או מנפח בלונים לשעשוע, בעלי השמחה משקיעים כסף רב באטרקציות הללו והאורחים לא תמיד מבחינים בעמדות אלו או לא רוצים לקחת חלק מזה. בסוף האירוע בעלי השמחה מרגישים כי בזבזו את כספם לשווא.

למה דווקא אירועי פוד טראק?


להזמין מנות לאירוע חייבים! אין אירוע אחד שמתקיים ללא אוכל, לכן למה לא להשקיע במה שבאמת חשוב? אנחנו בחברת פוד טראק עיצבנו עבורכם משאיות מדליקות בטירוף, חלקן רכבי אספנות חלקם משאיות וחלקן ווואנים מגניבים. מיקמנו מטבח באותן משאיות ואנחנו מגישים לאורחים שלכם את המנות מתוך המשאיות ממש כמו ברחובות ניו יורק.


לא חייבים להתאמץ כדי להרשים את האורחים, לא חייבים להשקיע במפעילים יקרים ומאולצים אפשר בצורה יצירתית להגיש את האוכל לאורחים שלכם והם יהיו חלק מהחוויה כשהם ייגשו לפוד טראק. שילוב משאיות האוכל כחלק מהעיצוב של מקום האירוע מעניק לכם חדשנות וייחודיות לאירוע והאורחים מרגישים שהחוויה היא חלק בלתי נפרד מהאירוע שלכם.


רוצים גם אירועי פוד טראק? חברת דוכן אוכל מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר בטלפון 050-5629014 או להשאיר פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם.

21 צפיות0 תגובות
bottom of page