top of page
חיפוש
  • Galyam

קייטרינג חלבי לאירועים קטנים


אנשים רבים שמתכננים אירוע קטן הופכים להיות מארגני אירועים לכל דבר, הם יוצרים קשר עם ספקים רבים כמו קייטרינג, בר משקאות, מעצבים, אנשי סאונד ועוד ספקים אחרים ובנוסף הם משווים בין מחירים, הם עושים רשימת מוזמנים מוודאים הגעה, עושים קניות רבות כמו בגדים ומתנות תודה לאורחים, בסופו של דבר, להפיק אירוע קטן לא בהכרח קל יותר מלהפיק אירוע גדול.

מתכננים אירוע קטן? רוצים להרשים את האורחים שלכם במנות איכות מפנקות? הכירו את דוכן אוכל, קייטרינג חלבי לאירועים קטנים, אנו מתמחים במנות איכות ייחודיות ושמים דגש על הטריות. לאירוע הקטן שלכם אנחנו ניתן את שימת הלב לפרטים הקטנים ביותר על מנת שאתם תהיו מרוצים והאורחים שלכם יהנו מכל ביס. אנחנו מציעים לקהל לקוחותינו דוכני קונספט אוכל מסביב לעולם, מאפשרים לכם לשלב באירוע שלכם חוויה חוצת גבולות לטעמים מגוונים ממטבחים שונים.



איכות, שירות, יחס אישי

בבחירת קייטרינג חלבי לאירועים קטנים צריך לשים לב לכמה דברים, הראשון האיכות, המנות שלנו איכותיות מיוצרות מרכיבים טריים ואיכותיים. אנחנו ממליצים לשלב עם מנות חלביות גם מנות טבעוניות כדי לאפשר מגוון לכל אחד. הדבר השני, שירות ללא פשרות, אנחנו נותנים תשומת לב לכל פרט ופרט והכל מדויק ברמה המדוקדקת ביותר. הדבר השלישי, יחס אישי, באירוע קטן אתם מזמינים את האנשים החשובים לכם מכל, אלו בני המשפחה וחברים קרובים, אתם רוצים להעניק להם יחס אישי ולבבי, כשהם מסתובבים באירוע שלכם אתם רוצים שהצוות של הקייטרינג ייתן לכל אורח ואורח את ההרגשה שהוא מיוחד ואנחנו יודעים לתת זאת, כי בהחלט אותו אורח מיוחד בשבילכם.


העניקו לאורחים שלכם חוויה יוצאת דופן של דוכני קונספט אוכל מסביב לעולם, האורחים שלכם ירגישו בהשקעה שלנו, מגוון הטעמים ממטבחים בסגנונות שונים יתנו להם הרגשה מיוחדת במינה והם יזכרו את האירוע שלכם גם הרבה זמן לאחר מכן. באתר שלנו Foodstandil.com תוכלו להתרשם ממבחר הדוכנים החלביים והטבעוניים שלנו.

149 צפיות0 תגובות
bottom of page