top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תliad elimelech

הפקת אירועים בים


אין על הפקת אירועים בים הכחול והגדול בימות האביב והקיץ החמים. אין כיף יותר מלהגיע למסיבה שכולה בים, ליהנות מאוויר המלח המשחרר והפתוח, לרקוד בחול, לשחות ולחוות אירוע בטבע שתזכרו לכל החיים.


בשנים האחרונות, אין ספק שאירועים בטבע בכלל הפכו לפופולריים ומועדפים יותר על רוב הישראלים, במיוחד בזכות מזג האוויר המעולה שיש לנו בארץ. הפקת אירועים בים לוקחת את האירוע שלב קדימה ומשלבת בין חווית טבע למים בצורה מושלמת.


אז איך עושים אירוע בטבע שיהיה לאירוע של השנה?


בוחרים חברת הפקה מקצועית


אפשר לארגן אירוע בטבע בשתי שיטות: עצמאית או יחד עם חברת הפקה.


ההמלצה הרווחת היא לבחור ולערוך אירוע טבע עם חברת הפקה מקצועית ומוכרת, מאחר ומדובר בתהליך הכנה גדול ומפרך, שיש לדאוג בו לפרטים הקטנים ביותר.


חשוב להבין כי הפקת אירועים בים היא הרבה יותר מורכבת מתכנון של הפקת אירוע באולם או היכל סגור. היא מצריכה היכרות עם מזג האוויר והשעות המומלצות לערוך אירוע בים, עם האישורים וההיתרים שיש להוציא מהעירייה בכדי לסגור אירוע גדול בים, ארגון של מערכות הגברה, תאורה, השכרת דוכני מזון לאירועים וזו עוד רק ההתחלה.


הפקת אירועים בים עם חברת הפקות מנוסה מבטיחה שתגיעו אל האירוע כשכל סכין ומזלג במקום. סוכנויות מקצועיות עובדות שנים עם ספקים איכותיים ולרוב יכולות להציע לכם מגוון רחב של אפשרויות ושילוב של אטרקציות ייחודיות כמו בר קוקטיילים או צילומי מגנטים ללא קושי, ובלי הרבה טלפונים.


ועם זאת, אם אתם מעדיפים לבחון כל ספק וספק באופן עצמאי ולתכנן אירוע טבע ייחודי משלכם, חשוב שתזכרו לערוך רשימה הכוללת את כל הצרכים שלכם לאירוע, מכיסאות ושולחנות ועד לשירותים ניידים, כך שתהיו בטוחים שכשאתם מגיעים לאירוע כל שנשאר הוא להירגע וליהנות מהרגע.


דואגים לאוכל טוב


הפקת אירוע בים היא אירוע טבע שבו יהיה עליכם לדאוג לכל האוכל, השתייה והאלכוהול שיוגשו במקום מתחילתו ועד סופו, וחשוב שלא תשאירו את האורחים שלכם רעבים.


בכדי להביא להפקה מוצלחת, קיימים מספר סוגים של דוכנים שתוכלו לשלב באירוע השנה שלכם:


· פוד טראק – פוד טראק היא בהחלט האפשרות המגניבה והנוחה ביותר לאירוע כמו הפקת אירוע בים משום שניתן להגיע איתה לכל מקום, להגיש דרכה מנות טעימות ואיכותיות לפי מטבח מסוים או אוכל רחוב מודרני וקליל ולהעניק לאירוע אלמנט שזועק טבע. אפשר להזמין פוד טראק בסגנון אחיד או כמה סוגים של פוד טראקס שכל אחת מהן מציעה סוג אחר של אוכל, בסטייל בופה.

· דוכני מזון לאירועיםהשכרת דוכני מזון לאירועים היא מאוד נפוצה, במיוחד במהלך אירועי טבע גדולים כמו חתונות או בר/בת מצווה. חשוב למצוא שירות קייטרינג שמכיר את אופן ההקמה וההתנהלות במהלך הפקת אירועים בים ויודע כיצד לפעול נכון לאורך האירוע.

· קייטרינג עד לשולחן – אופציה פחות נפוצה בים עקב החול, אך הרבה יותר אלגנטית. כוללת הגשה של ראשונות, עיקריות, קינוחים ושתייה עד לשולחן האורחים במהלך האירוע.


ההמלצה הרווחת היא לדבוק בדוכנים או פוד טראקס, שהרבה יותר נוח להקים בים ולתפעל במהלך האירוע. הקפידו לוודא עם הקייטרינג שהם יכולים להתאים את עצמם לצרכים שלכם, כוללים קינוחים או דוכן מתוקים או בר קפה במידת הצורך ומציעים אפשרויות כמו קייטרינג ללא גלוטן או צמחוני/טבעוני לאורחים בעלי תזונה ספציפית.


מעצבים מראש


הפקת אירועים בים מצריכה הרבה תשומת לב לעיצוב של המקום, השולחנות, הדוכנים וכל פרט שנכלל באירוע. אחרי הכול, בניגוד לאולמות שמעוצבים מראש, במהלך אירוע טבע כל מהלך העיצוב תלוי בכם.


מומלץ להתייעץ עם מעצב מבעוד מועד ולחשוב כיצד לארגן את השולחנות בצורה יפה, היכן למקם כל רמקול או דוכן מזון, מהם הצבעים הדומיננטיים בחתונה, הפרחים ואפילו כוסות היין והאלכוהול. ככל שתשקיעו יותר מחשבה, כך תמצאו את עצמכם בתוך אירוע טבע מיוחד ומרגש.


תאורה, מערכת הגברה ומוזיקה


חשוב לזכור שבניגוד לאולמות מן המוכן, הפקות אירועים בים דורשות לדאוג לרכיבים נוספים כמו תאורה בים, מערכת הגברה ומוזיקה שהאורחים יוכלו לרקוד אליה עד לשעות הקטנות של הלילה.


הקפידו לבחור בספקים שמכירים את אופן ההקמה וההתנהלות בים וברשותם הציוד המתאים לבנות מערך מצוין של אירוע טבע יוצא מן הכלל.


כיסאות ושולחנות


כיסאות ושולחנות מאוד חשובים בכל אירוע ובוודאי באירוע בים, שבו מבוגרים יזדקקו למקום נוח לשבת והאורחים זקוקים למקום נעים לשבת ולאכול בו בין ריקודים.


השתדלו לבחור כיסאות ושולחנות מראש, ולוודא כי הם מתאימים לסגנון העיצובי שחשבתם עליו. אם אתם מעדיפים צבע או סגנון מסוים או זקוקים לכמות גדולה מאוד של כיסאות ושולחנות, הזמינו אותם מראש בכדי להבטיח שיהיו לכם מספיק כיסאות ושולחנות ביום האירוע.


שירותים ניידים


הפריט שכל כך הרבה אנשים שוכחים ממנו, הוא בדרך כלל החשוב ביותר. שירותים ניידים הם חיוניים במהלך הפקת אירועים בים ובמיוחד אירועים שכוללים אנשים מבוגרים. כיום, ישנם שירותים ניידים שעובדים ממש כמו שירותים רגילים, ונעימים מאוד לשימוש. אם אתם מתכננים אירוע קלאסי ואיכותי, השתדלו לאתר שירותים מסוג זה מבעוד מועד ולהזמין אותם לאירוע הבא שלכם.


הפקת אירועים בים מהווה תהליך מורכב שמצריך חשיבה על כל פרט ופרט, כאשר בסופו נהנים מאירוע יוצא דופן וכיפי במיוחד שכולם יזכרו גם עשר ועשרים שנים לאחר מכן.


ההמלצה הרווחת היא לבחור בחברת הפקות שתארגן את האירוע עבורכם ותדאג לכל התהליך מראשיתו ועד סופו. ועם זאת, אם אתם מעוניינים לעשות זאת בעצמכם, אתם תמיד יכולים לתכנן אירוע טבע יוצא מן הכלל, כל עוד תקפידו להיות מסודרים, לאתר את הספקים הנכונים ולוודא שכולם מוכנים ליום הגדול באופן אישי.

28 צפיות0 תגובות
bottom of page