top of page
חיפוש
  • galyamanalytics

דוכני מזון מיוחדים לאירוע שלכם

ישנם דרכים רבות להרשים באירוע שלכם, דוכני מזון מיוחדים של דוכן אוכל היא אחת מהם והם ירשימו כל אורח.

בכל אירוע שמארגנים, בין אם הוא אירוע גדול או אירוע קטן, בין אם זה אירוע משפחתי או אירוע חברה, ישנו דבר אחד שתמיד ייזכר אצל האורחים שהוזמנו לאירוע וידברו עליו לטוב או לרע לתקופה מאוד ארוכה לאחר האירוע וזה האוכל. האם האוכל היה טעים? האם היה גיוון במנות? האם הוגש בצורה נעימה לעין? האם היה מיוחד?


אחד הנושאים המרכזיים והחשובים ביותר במהלך אירוע, הוא בהחלט האוכל. אנחנו בדוכן אוכל מגישים את המנות שלנו בדוכני מזון מיוחדים ומעוצבים שיפתיעו את האורחים שלכם בכל אירוע. לדוגמא, יש לנו צי של רכבי פוד טראק שהרכבים עצמם הם הצגה בפני עצמה. הרכבים מעוצבים בדייקנות, בעלי מטבח נייד לכן אנחנו יכולים להגיע לכל מקום שרכב יכול להגיע, גם אם האירוע שלכם בטבע, תחת כיפת השמים אנחנו נגיש את המנות האיכותיות שלנו מהרכבים המעוצבים שלנו לאורחים שלכם באווירה צעירה ושמחה.


דרך נוספת להגשת המנות באירועים שלכם, דוכני מזון מיוחדים המתאימים לקהל האורחים שלכם, בין אם זה אירוע משפחתי או אירוע חברתי אתם יכולים להזמין ממגוון דוכני מזון מיוחדים שלנו על מנת להתאים לאופי האירוע שלכם. אנחנו מציעים דוכנים בקונספט סובב עולם כך שאנחנו יכולים להתאים את המנות לפי סיור בעולם או בכל דרך אחרת.


על קצה המזלג, בתפריט הצמחוני שלנו תמצאו למשל את דוכן גירוס יווני שלנו או דוכן פיתה דרוזית שלנו בתפריט הבשרי אנחנו מציעים דוכן גריל בר או דוכן המעשנה וכמובן שניתן להתרשם מעוד מנות רבות אחרות בתפריט. כדי להשלים את החוויה הקולינרית באירוע שלכם אנחנו מציעים דוכנים מתוקים כמו לדוגמא דוכן וופל בלגי על מקל או דוכן גלידה אמריקאית ודוכני שתיה עם מבחר גדול של משקאות חמים, קרים או אלכוהוליים.

היכנסו לתפריט שלנו על מנת להתרשם מהמבחר הגדול של דוכני מזון מיוחדים שאנחנו מציעים. בגלריה תוכלו להתרשם מהעיצוב של הדוכנים שלנו, וליצור אתנו קשר על מנת להתאים עבורכם דוכני מזון מיוחדים לאירוע שלכם.

63 צפיות0 תגובות
bottom of page