top of page
חיפוש
  • Galyam

דוכני מזון לאירועים קטנים - ימי הולדת



אחת לשנה כולם מתאספים סביבנו, מחבקים, מנשקים, מברכים ונותנים מתנות, כן יום הולדת חוגגים רק פעם בשנה ואחת לעשור אנחנו חוגגים אותו בגאווה רבה ועושים אירוע של ממש. לא משנה באיזה גיל אנחנו ימי הולדת הם אירוע שכולו מוקדש לילד או ילדת היום הולדת גם אם הם חוגגים 70 הם עדיין נקראים ילדי יום הולדת. דוכני מזון לימי הולדת בין אם של סבא או סבתא ובין אם לילדה שחוגגת 10 אנחנו רוצים להזמין את הדוכנים המומלצים ביותר.

ריכזנו עבורכם את 3 דוכני מזון לימי הולדת הפופולריים ביותר, נפרט לכם למה הם כאלו ומה הופך אותם להיות הטובים ביותר לאירוע שמחה כמו יום הולדת. אם גם לכם יש יום הולדת שאתם מתכננים לשמח את ילד או ילדת היום הולדת או בין אם זה יום ההולדת שלכם ואתם רוצים להזמין חברים קרובים ומשפחה ומעוניינים בדוכני מזון לאירועים קטנים הגעתם למקום הנכון.

טופ 3 לדוכני מזון לימי הולדת

  • דוכן פלאפל – אנחנו הישראלים מזדהים עם הפלאפל, אנחנו אוהבים את הפיתות החמות שבתוכן אנחנו שמים את הכדורים מפזרים בנדיבות טחינה על כל החגיגה שבתוך הפיתה ואוכלים בהנאה רבה. החיבור של רבים עם המזון הארץ ישראלי הופך את דוכן הפלאפל לאחד מדוכני מזון לימי הולדת הפופולריים ביותר.

  • דוכן טורטייה מקסיקנית – טורטיות חמות שאתם יכולים לבחור את המילוי שבה אם זה יהיה בקר, עוף או צמחוני, עם רוטב סלסה או בלעדיו עם ממרח כמו ממרח גואקמולי או ללא ממרח בכלל. דוכן הטורטייה אחד הדוכנים במבוקשים ביותר בשל גיוונו והאפשרויות הרבות שניתן להכין את הטורטיות כל אורח לפי טעמו. אם אתם רוצים לתת לאורחים שלכם לבחור איך המנה שלהם תהיה זאת אחת הדרכים הטובות ביותר בדוכני מזון לימי הולדת.

  • דוכן קינוחי כוסות – זהו דוכן בהגשה עצמית כל אורח יכול לבחור את הקינוח שמתחשק לו, הדוכן מרהיב ביופיו, צבעוני ומגרה במיוחד. בכל יום הולדת דוכן קינוחי הכוסות מככב וגורף מחמאות רבות.

רוצים גם דוכני מזון לאירועים קטנים כמו ימי הולדת? דוכן אוכל מזמינים אתכם להתרשם מהתפריט דוכנים שהם מציעים ללקוחותיהם באתר שלהם.

91 צפיות0 תגובות
bottom of page