top of page
חיפוש
  • Galyam

איך לבחור בין ספקי דוכני מזון לאירועים קטנים?




היום עולם האירועים הוא תחרותי יותר מתמיד. אולמות אירועים, חברות קייטרינג רבות, דוכני מזון לאירועים קטנים, מפעילים, צלמים, אנשי סאונד ודי ג'יי רבים ועוד ועוד... לפני שאתם מזמינים את הספקים השונים לאירוע שלכם, שינהלו אותו בצורה מקצועית ואיכותית כדי להעניק לכם רוגע בבחירתם ולאורחים שלכם בזמן אמת חוויה מושלמת אספנו במאמר זה את כל הנקודות שכאי לבחון לפני שבוחרים ספק לאירוע.

חברות הקייטרינג מאפשרות היום מגוון רחב של שירותים ואופציות להגשת מנות באירועים ועדיין אנחנו בהרבה מקרים בוחרים בספק ייחודי שיעניק לאירוע שלנו חוויה יוצאת דופן במיוחד כשמדובר באוכל שיוגש לאורחים. דוכני מזון לאירועים קטנים הם הדרך הפופולרית ביותר בשנים האחרונות והיא לא תחלוף בזמן הקרוב מכמה סיבות.

הסיבה לכך שדוכני מזון לאירועים קטנים כל כך מבוקשת


צורת ההגשה בדוכני מזון לאירועים קטנים וגם גדולים היא מטעמי נוחות וצורת הגשה מרשימה. היום דוכני מזון כבר לא מרגישים לנו כמו חדר אוכל קיבוצי אלא הדוכנים מרשימים ביופיים, הם מספקים באירוע עוד זווית צבעונית ומסקרנת ולבעלי השמחה קל יותר בבחירה זו וגם הם מקבלים אפשרויות נוספות מחברת הקייטרינג.


איך תבחרו בספק דוכני מזון לאירועים קטנים?


אירועים קטנים מצריכים מבעלי השמחה חשיבה יותר מדויקת כדי לתת לאורחים את הרושם שחשבו עליהם (מה שבאירועים גדולים אולי ניתן לטשטש מעט טעויות או אי דקויות) אבל במרבית המקרים אנחנו עורכים אירועים קטנים לאנשים קרובים. הן באירועים פרטיים כמו חגיגות יום הולדת לסבתא, בר מצווה, ברית או חתונה מצומצמת והן באירועים עסקיים כמו השקות, כנסים מרוכזים או ערב צוות.


לפני שאתם סוגרים עם הספק מומלץ לעבור על התפריט שלו, לוודא אם אתם רוצים מאכלים מסוימים האם הוא מספק אותם, למשל אם אתם מזמינים אנשים טבעוניים או צמחוניים לוודא עם הקייטרינג מכין גם מנות המתאימות לאורחים אלו. מומלץ לעשות טעימות של הקייטרינג גם אם זה מצריך מכם לנסוע למקום מרוחק יותר כדי שתדעו מה אתם מזמינים.


רוצים לדעת עוד על דוכנים לאירועים? חברת דוכן אוכל מזמינים אתכם ליצור קשר או להשאיר פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי.

78 צפיות0 תגובות
bottom of page