top of page
חיפוש
  • Galyam

דוכן אוכל בהאפי הוואר מפתיע


רוצה להפתיע את העובדים שלך? רוצה להראות להם שהם חשובים לך ובעלי ערך לחברה שלך? פנק אותם ב Happy hour במקום העבודה או מחוצה לה - שילוב דוכני אוכל מגוונים ומפתיעים בסגנון סובב עולם בהאפי הוואר לעובדים של דוכן אוכל.

חברות וארגונים רבים היום יודעים שהמשאב האנושי הוא בעל הערך החשוב ביותר לחברה וחברות מנסות לעשות הכל על מנת לשמר משאב יקר זה ולהעניק לעובדים שלהם סביבת עבודה מפנקת ותומכת. עובדים שמרוצים ממקום עבודתם מרגישים מחויבות לארגון שהם עובדים בו, שמחים להגיע למקום שמעריך אותם והם בתמורה ואפילו באופן לא מודע משקיעים בעבודתם אף יותר.

ברוב החברות ישנו צוות משאבי אנוש שכחלק מתפקידו הוא לארגן אירועים בחברה. חלק מהאירועים גדולים ובעלי השקעה תקציבית גדולה וחלק מהאירועים הם קטנים כדי לעודד ולהראות לעובדים שחושבים עליהם לאורך כל השנה ולא רק פעם בשנה. ב Happy hour לעובדים שלך אתה מעניק להם הפסקה קצרה המאפשרת להם להתרענן מהעבודה השוטפת ואתה כבעל החברה מעניק לעובדים שלך עידוד ופרגון לעבודתם. אנחנו בדוכן אוכל – האפי הוואר מזמינים אתכם - צוות משאבי אנוש לפנות אלינו כדי להתאים עבורכם ועבור העובדים שלכם דוכן אוכל מפנק ומפתיע שיעניק לכם חוויה יוצאת דופן. באתר שלנו Foodstandil.com תוכלו להתרשם מהדוכנים המשובחים שלנו בקונספט סובב עולם.

על מנת לייצר חוויה בלתי נשכחת לעובדים שלכם, אתם יכולים לייצר האפי הוואר בסגנון ייחודי בין אם לפי אזור מסוים בעולם, כמו בחירת דוכני אוכל מהמטבח האסייתי, או מהמטבח הים תיכוני ובין אם חוויה סובבת עולם המאפשרת לעובדים מנות מדוכנים ממטבחים שונים כמו דוכן גירוס יווני, דוכן טורטייה מקסיקנית או דוכן צ'יפס הולנדי. תוכלו להתאים את הדוכנים לקונספט שתבחרו בדוכנים חלביים, בשריים או מתוקים. על מנת להשלים את החוויה אנחנו מציעים גם דוכני משקאות שתוכלו גם אותם להתאים לפי הקונספט שתבחרו. בחשיבה מעט יצירתית ומחוץ לקופסא אתם תפתיעו את העובדים שלכם ב Happy hour איכותי שידובר רבות במשרדים של החברה.

54 צפיות0 תגובות
bottom of page