top of page
חיפוש
  • Galyam

אל תוותרו על הקפה שלכם - עגלות קפה ניידות לכל מקום בארץ

מה הדרך הכי טובה להשיג קפה בכל מקום שבו נמצאים? לעצור ליד עגלת קפה ולהתרשם מהארומה, הטעמים והמרקם. אז בואו נבין אחת ולתמיד האם פולי הקפה איכותיים יותר בעגלות קפה, מה ההבדל ביניהן לבין בתי הקפה הרגילים וכמובן איך להיות בריסטה לכמה רגעים - בסיס חלב, לא הרבה קצף" - התחלנו

מהם עגלות קפה?

עגלות קפה הפכו למחזה בכל מקום באזורים שונים, ומציעות אפשרות נוחה לחובבי קפה להתפנק עם המשקה האהוב עליהם. יחידות ניידות אלו של עגלת קפה יכולות לנוע מעגלות פשוטות ועד להגדרות משוכללות עם מכונות אספרסו מובנות ומתקנים אחרים. 

המהות של עגלות הקפה נעוצה בניידותן, המאפשרת להן להגיש קפה טרי במקומות שונים - מפינות עיר שוקקות ועד לאירועים פרטיים ופסטיבלים. הרעיון של עגלת קפה הוא פשוט: תחנה ניידת בה מכינים ומוכרים קפה ומשקאות אחרים. עגלות אלה מצוידות לעתים קרובות במערך קומפקטי, ונועדו לנצל ביעילות את החלל תוך מתן מגוון אפשרויות קפה ללקוחות.

האם פולי הקפה איכותיים בעגלות קפה?

השאלה האם משתמשים בפולי קפה איכותיים בעגלות קפה היא עניין נפוץ בקרב חובבי קפה. התשובה תלויה במידה רבה במפעיל האישי של העגלה. בעלי עגלות קפה רבים נותנים עדיפות לבחירת פולי קפה באיכות גבוהה כדי למשוך לקוחות בעלי אבחנה ולבנות מוניטין של מצוינות. 

פולי קפה מומלץ להיות טריים ובדרגה גבוהה כדי להבטיח את הטעם הטוב ביותר. השימוש בפולי קפה מעולים הוא גורם מפתח להבחנה בין חווית קפה בינונית לחוויית קפה יוצאת דופן. לאחר מכן, כל שנותר הוא לשדך בין הפולים לבין מכונות קפה מקצועיות. 

שבירת מיתוס: רשימת ציוד לבתי קפה

חיוני להפריך מיתוסים לגבי הציוד הדרוש לעגלות קפה. נתחיל מהסוף: בדרך כלל אין שם קפסולות אספרסו אלא פולי קפה אמיתיים שנטחנים במקום. אבל בניגוד לבתי קפה מסורתיים, לעגלות יש מקום מוגבל, מה שמצריך גישה יעילה יותר. ציוד חיוני כולל בדרך כלל מכונת קפה מטחנה החיונית לטחינת שעועית טרייה לכל כוס ומכונת אספרסו קומפקטית. אז כמובן שיש גם שולחן קפה ליד העגלה, אבל זה לא מספיק.

כוסות אספרסו, מכונת קפה טוחנת, קפסולות אספרסו וכלים נוספים כמו מקציפי חלב ומטות קיטור נפוצים גם הם. עבור משקאות מיוחדים כמו קפה לאטה מקיאטו, יש צורך בציוד ספציפי כדי להשיג את האיכות הרצויה. בנוסף, עגלות מסוימות עשויות לכלול חלק לעגלת גלידה או ציוד להכנת קפה קר.

איך להיות בריסטה?

בשביל להפוך לבריסטה לעגלת קפה צריך יותר מסתם ללמוד כיצד להפעיל מכונות קפה. בריסטה חייב לפתח הבנה עמוקה של קפה, לרבות זני פולים שונים, טכניקות בישול ואמנות הכנת האספרסו. ההדרכה כוללת לרוב שליטה במכונת האספרסו והבנת הניואנסים של יצירת משקאות קפה שונים. 

בריסטות צפויים גם להיות בעלי כישורי שירות לקוחות מצוינים, מכיוון שהם אנשי הקו הקדמי המתקשרים עם הלקוחות. זה תקף ליד עגלות קפה בצפון, במרכז ובדרום ואף נחשב סטנדרט בסיסי בהצבה של בר קפה לאירועים. אם רוצים להפיק את המרב מכל קפה לאטה מקיאטו ולתפעל מכונת אספרסו כמו שהתכוון היצרן, צריך שיהיה שם בריסטה מיומן. 

איך מכינים אייס קפה?

הכנת קפה קר בהגדרת עגלת קפה כרוכה בכמה שלבים מרכזיים. קפה קר מבושל בדרך כלל כחליטה קרה, המצריכה הזלפה של טחון קפה במים קרים למשך תקופה ממושכת, או כגרסה קר של קפה מסורתי. השיטה האחרונה כוללת בישול של קפה חם חזק מהרגיל ולאחר מכן קירור מהיר שלו, לעתים קרובות על ידי מזיגתו על קרח. תהליך זה מבטיח שהקפה לא ידלל יתר על המידה כאשר הקרח נמס.

מי הזמין אספרסו מרטיני?

אספרסו מרטיני, קוקטייל פופולרי מבוסס קפה, מצא את דרכו גם לתפריטי עגלות קפה. משקה זה משלב בדרך כלל אספרסו, וודקה וליקר קפה, מעורער בקרח ליצירת קוקטייל קצף וממריץ. הנוכחות של אספרסו מרטיני בתפריט של עגלת קפה מדגישה את הרבגוניות של תחנות הקפה הניידות הללו, ומשרתת לא רק שותי קפה מסורתיים אלא גם לאלה המחפשים חווית קפה הרפתקנית יותר.

לשם השוואה, קפה קר יכול לעשות את העבודה לצד עגלת גלידה. זה ניכר במקומות כמו בתי קפה בתל אביב, בתי קפה בנתניה, בתי קפה בחיפה ועוד. כל עוד בוחרים פולי קפה מומלצים ומצמידים אותם אל מאפים מלוחים או מאפים מתוקים וכמובן מאפים טבעוניים ללא גלוטן, השמיים הם הגבול. 

מה ההבדלים העיקריים שיש בבתי קפה?

כאשר בוחנים את ההבדלים העיקריים בין בתי קפה לעגלות קפה, בולטים כמה גורמים. לבתי קפה קבועים יש לרוב יתרון של מקום, המאפשר ציוד גדול יותר, תפריטים נרחבים יותר ופינות ישיבה ללקוחות. 

בתי קפה בתל אביב, בתי קפה בנתניה ובתי קפה בחיפה, למשל, עשויים להציע חוויה מקיפה יותר עם מגוון מאפים מלוחים, מאפים מתוקים, מאפים טבעוניים ואפשרויות ללא גלוטן, לצד היצע הקפה שלהם. לעומת זאת, עגלות קפה, לרבות עגלות קפה בצפון, מצטיינות בגמישותן ובניידותן. הם יכולים לספק מקומות ואירועים שונים, מה שהופך אותם לאידיאליים עבור חוויות מותאמות אישית כמו בר קפה לאירועים.

לנו בדוכן אוכל נ.ל. בע"מ יש דוכני קפה ניידים בסגנונות שונים; עירוני Urban, כפרי איטלקי, מודרניים ועוד רבים. דוכני קפה מעוצבים הינם קונספט שתופס תאוצה בשנים האחרונות שלא כמו עגלות קפה פשוטות, דוכן הקפה הוא חלק חשוב מהחוויה הכללית בשתיית כוס הקפה.

עם צוות בריסטה מקצועי ותפריטים שמתאימים לאירוח תחת כיפת השמיים, הישיבה וזמן האיכות של אוהבי הקפה והתקשורת כל כך טובים ולכן אצלנו יש מבחר עיצובים של דוכני קפה שיתאימו לכל רחוב, קבלת פנים, גן אירועים וגם לשטחים חקלאיים בקיבוצים!

נסו אותנו אם אתם חובבי קפה, מאפים, ארוחות ברנץ' קלות ומחפשים לעשות אירוע פרטי על אי בודד - האורחים יהנו, צוות העובדים שלכם יהנו, הלקוחות שיגיעו להשקות של מוצרים כחלק מקידומי המכירות ישארו יותר זמן במקום ואפילו להפסקות בהדרכות מעמיקות.

סמנו על המפה מיקום שמעניין אתכם. ספרו לנו כמה צפי קהל ובחרו עיצוב של דוכן קפה נייד. כזה פשוט. אתם תרגישו ליום אחד שיש לכם בית קפה פרטי.

ואל תתנו לעונת החורף להפחיד אתכם, יש אפשרויות רבות של פטריות חימום, הצבת סככה נגד הגשם, מוזיקה והקינוחים של החורף… מתלבשים חמים, נוסעים למיקום ונהנים מחוויה קלילה שלא מונעת מכם להמשיך ולנצל את כל היום לעוד אירועים ושיחות נעימות!

רשתות בתי קפה קבועות במקום ועגלות קפה ניידות

בעוד תפריט קייטרינג הוא בסיסי יחסית, עגלות ניידות מספקות את הנוחות של הבאת חווית הקפה למקומות שונים. גמישות זו הופכת את עגלות הקפה לבחירה פופולרית עבור קייטרינג, אוטו אוכל, דוכני מזון, ואפילו פוד טראק להשכרה לאירועים פרטיים.

הבחירה בין בית קפה קבוע לבין עגלת קפה ניידת מסתכמת לרוב בצרכים וההעדפות הספציפיות של הלקוח, בין אם הוא מחפש פתרון מהיר לקפה או חווית בית קפה נינוחה.


6 צפיות0 תגובות
bottom of page