top of page
WhatsApp Image 2022-01-26 at 13.36.35.jpeg

השכרת פוד טראק

השכרת פוד טראק - בואו נדבר על זה

האלמנטים העיצוביים באירועים הם גולת הכותרת שלנו. אין כמו לחגוג יחד עם היקרים לנו, וכאשר אנחנו כבעלי אירוע או מפיקים אירוע מעצבים את באופן שיוציא את האורחים מהשגרה וגם ירגישו איכות אחרת, אנחנו למעשה מצליחים להשיג כמה מטרות, בפעולה אחת.

הפקה של אירוע נעשית באהבה אדירה מאחורי הקלעים. המחשבה על כל פרט ופרט קטן. התאמה אישית של אוכל, עיצוב, קונספט, מוזיקה ובהתאם לשינויי מזג האוויר המשתנים ולפעמים גם קצת משתגעים. והכל, כדי שנוכל לחגוג ביחד עם האהובים לנו את השמחות גדולות בחיינו.

דוכני מזון – כך תשדרגו את האירוע שלכם באמת

ללא שום ספק, הפקת אירוע מצריכה מאיתנו הרבה מאד סבלנות, זמן, משאבים וגם יכולת לרדת לפרטי פרטים על מנת להגיע להפקת האירוע המושלם.

ולכן כשאנחנו מתחילים להפיק אירוע, חשוב לקחת בחשבון כל פרמטר אפשרי. אם בחרנו בהפקת אירוע באופן עצמאי יש לדעת שהזמן שלנו הולך להיות צפוף יותר, ונראה שנצטרך להתעמק בהרבה מאד נושאים בזמן הקרוב.

כל מי שהפיק אירוע אי פעם יודע, הבחירה של האלמנטים העיצוביים, של האטרקציות הפרקטיות וכל פרט קטן בעלי השפעה משמעותית על כל אירוע.

דוכני מזון לדוגמא, יכולים להיות אלמנט מדהים שיעלה את האירוע לרמה גבוהה מאד. השכרת דוכן מזון היא חלק משמעותי בשינוי אווירת האירוע. זהו אלמנט שיכול לעבוד נהדר בשיתוף חברת הקייטרינג שאתם שוכרים לאירוע, או בשיתוף הקייטרינג המקורי של בעל האולם או הגן.

מגיעים לכל מקום, ובאיכות גבוהה

פוד טראק מגיע לכל מקום כאשר הוא מספק תנאי תחזוקה איכותיים לאוכל שנבחר לאירוע. וזוהי דרך נהדרת להרחבת קהל לקוחות לעסקים מסוימים, או לאירועים כמובן הנערכים במתחם טבע, בו אין גישה למטבחים.

השכרה של פוד טראק לאירוע בין אם עסקי ובין אם אישי או פרטי מעלה באופן משמעותי את ערך האירוע. אוטו אוכל בקונספט, או עיצוב מסוימים מוסיפים לא רק עניין, אלא גם מאפשרים שינוי אוויר ופונקציונליות במקומות שבעבר, לפני שליין הפוד טראק הגיע אלינו, לא היו חולמים לקיים בהם אירועים.

דוכן אוכל זמין במגוון של סגנונות החל מחלבי, בשרי, צמחוני, טבעוני ואף משולב. ומותאם לאירועים גדולים וקטנים כאחד. כל חברת קייטרינג המתעניינת בפוד טראק, או כל בעל אולם או גן אירועים או בעלי עסק המתעניינים בכך חשוב שידעו שיש להתייעץ עם אנשי המקצוע לגבי תנאי אחזקת האוכל, תנאי השטח, וסגנון העיצוב.

האם טרנד חולף, או כאן להישאר?

פוד טראק היא לא טרנד חולף. אם כי אטרקציה איכותית שנמצאת כאן כדי להישאר. אם אתם בוחרים את אנשי המקצוע באופן שקול ואיכותי יחד עם ליווי מקצועי, או אם ללא ליווי. לפחות בהתייעצות פה ושם לגבי כיצד לעשות זאת נכון, אין סיבה שלא תצליחו לבחור את האופציה המתאימה לעסק שלכם באופן אישי.

כל חברת הפקה יודעת, בהפקת אירוע גם אם עסקי וגם אם לא, צריך לשים לב לכל הפרטים הקטנים ביותר. גם בחירה של פוד טראק בעיצוב ייחודי נעשית על סמך פרמטרים אלו ואחרים בין אם טכניים ובין אם עיצוביים. ולרוב, התקשרויות מאלו נמשכות גם לתקופות ארוכות.

כשאתם מחפשים השכרה של אוטו אוכל מעוצב לאירוע, כמובן שאת ההזמנה אתם עושים מול החברה, ולא בעלי האירוע. וככאלו, עליכם לוודא שאכן הפוד טראק מתאים לכם. לכן חשוב לבחור את אנשי המקצוע הטובים ביותר שיספקו לכם את מלוא המידע. אל תהססו לבקש לשוחח עם לקוחות קודמים, לקוחות הווה, או לבקש לראות את הרכבים בפעולה. יש לכך אינדיקציה נהדרת על כיצד הפוד טראק יתפקדו באירועים בחסותכם.

לקולינריה יש דרך נפלאה להפוך את האירוע שלנו לייחודי יותר ממה שחשבנו, היא גורם מהותי להאם יזכרו את האירוע לטובה, או לא. אטרקציה איכותית תשאיר טעם של עוד, אטרקציה שאינה איכותית תגרום לכך שהמוניטין שלכם כבעלי עסק לאירועים עלול להפגע. כשמדובר על אטרקציות אוכל, כולנו יודעים עד כמה זה מהותי לכם, ולאורחים כמובן.

בהשכרת פוד טראק למשל, זה לא מסתכם רק באוכל. זוהי למעשה סיטואציה מחברת בין בעלי האירוע ששכרו מכם את המקום, לבין האורחים שלהם, ולבינכם בעלי המקום. כך האורחים יכולים ליהנות גם מאוכל איכותי, וגם לשבת ולהתערבב בחברה איכותית. וליהנות מאטרקציה לא שגרתית ומעניינת שמביאה גם אלמנט עיצובי אל תוך האירוע.

פוד טראק לאירוע שלכם מביא גם ערך חברתי בנוסף לקולינרי ומאפשר לאורחים, וגם לכם, ליהנות מזמן איכות שובר שגרה ומפנק.

מאיפה שוכרים דוכני אוכל בעיצוב אישי?

ניתן להשכיר דוכני אוכל בעיצוב אישי דרך חברות מוסמכות המייצרות, מייבאות ואף מעצבות כל פוד טראק כך שיתאים למגוון של אירועים. או במידה ואתם מעוניינים בעיצוב ספציפי המותאם אליכם אישית לאירוע מסוים, גם זאת אפשר לעשות. כמובן בהכנה מספיק מראש.

ישנם עיצובים בסגנונות של מיני בוס, של משאית אוכל אמריקאית, של מכוניות וינטאג' וישנם גם עיצובים של מטבח נייד ממש המאפשר איבזור מלא ותחזוק האוכל ברמה איכותית גבוהה מאד.

לכל פוד טראק התכונות שלו שיכול להתאים למגוון של סוגי מאכלים. או לסוג אחד ספציפי של אוכל, וכמובן אז יש לדאוג לאבזור רלוונטי.

זה לא רק האוכל, זה הזיכרון

פוד טראק הוא לא רק קונספט טעים יותר שגורם לאוכל להיות מעניין ומגוון. ומאפשר גם קיום של אירועים בלוקיישנים פתוחים ובמרחבים מעניינים. אלא גם זיכרון מדהים וכיפי לבעלי האירוע, לאורחים, וגם כמובן לכם כי ששוכרים את האטרקציה הנפלאה הזאת שבהחלט הולכת להישאר איתנו לשנים ארוכות. והולכת והופכת להיות נפוצה יותר ויותר בחלוף הזמן.

מעוניינים לקבל את דוכן אוכל באירוע הבא שלכם ? השאירו פרטים ונחזור אליכם

bottom of page