top of page
חיפוש
  • Galyam

קייטרינג לאירוע עסקי

עודכן: 9 בנוב׳ 2021



אירוע עסקי הוא אירוע חשוב ביותר, הוא משפיע משמעותית על הצלחת העסק, על הקשר בין בעלי החברה לעובדיה, הקשר בין העובדים בינם לבין עצמם וכמובן הקשר עם הלקוחות והמתחרים. בכל סוג של אירוע עסקי, בין אם הרמת כוסית, השקת מוצר חדש או כנס חשוב, אל תתפשרו בבחירת קייטרינג לאירוע עסקי המתמחה בשירות ללקוחות עסקיים.

אירוע עסקי אונו דומה כלל לאירוע פרטי, האורחים בעלי חשיבות עליונה, הם פחות סלחניים לטעויות בין אם זה לקוחות העסק, המתחרים ואפילו הקולגות. הצלחה של אירוע עסקי נמדד בעיקר על הקשרים שנוצרו במהלך האירוע בין במזמנים לאירוע. אם המוזמנים לאירוע ירגישו כי בעל העסק השקיע מחשבה, זמן וארגון האירוע בצורה מדויקת תגרום להם להרגיש חשובים וירצו לקחת חלק מהפרויקט העסקי המוצע באירוע.


התאמת המנות באירוע עסקי


בחירת קייטרינג לאירוע עסקי יכול להיות אחד הנקודות החשובות ביותר שעליכם לקחת בחשבון בין הספקים השונים באירוע שלכם. בבחירת קייטרינג לאירועים עסקיים המתמחה באירועים מסוג זה תוכלו להשיג את המטרה לה אתם מקיימים את האירוע.

התאמת התפריט יכולה להיות מצד אחד בחירה קשה ומאתגרת אך עבור קייטרינג מקצועי ומיומן לאירועים עסקיים אתם נמצאים בידיים טובות ובחירת המנות תהפוך למשימה קלה ופשוטה במיוחד. קייטרינג לאירוע עסקי יכול בקלות לעזור לכם בהתאמת המנות בין אם מדובר באירוע בשעות הבוקר או אירוע בשעות הערב. בחירת המנות לשני המקרים שונה ביותר זו מזו. בשעות הבוקר מרבית האנשים פחות רעבים והמנות המוגשות קלות יותר כמו פשטידות, מאפים וסלטים. בשעות הערב ואפילו בשעות הצהריים האורחים מגיעים רעבים יותר לכן עדיף להזמין מנות עשירות יותר בחלבונים כמו תפריט בשרי ותוספות.


דוכני אוכל לאירוע עסקי


אחד מדרכי ההגשה הפופולריים ביותר כבר שנים רבות לקייטרינג לאירוע עסקי הוא דוכן אוכל. המנות מוגשות בצורה מעניינת ומרשימה והשימוש בחומרים טריים ואיכותיים מעניקים למנות מראה שמח וטעים. מגוון המנות הינו עשיר ומגוון וניתן להתאים את התפריט לאורחי האירוע ולשעת האירוע. בין אם מדובר באירוע קוקטייל בו האורחים נהנים מהמנות בעמידה סביב שולחנות בר ובין אם האירוע בישיבה סביב שולחנות ערוכים, אנחנו בדוכן אוכל, מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם.

11 צפיות0 תגובות
bottom of page