top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תliad elimelech

איך להזמין פוד טראק לאירוע שלכם?

ארגון אירוע טומן בחובו דאגה לפרטים רבים. תצטרכו לדאוג למקום המתאים לאירוח האירוע, מוסיקה, תאורה, תפאורה, אטרקציות וכמובן לאוכל. הדרך הטובה ביותר להגיע אל האורחים שלכם ולגרום להם להיות שבעי רצון באירוע הוא דרך הבטן שלהם. דאגו לכך שהם יאכלו טוב והם יזכרו את האירוע שלכם לטובה. כיום ניתן לשלב בין אטרקציות שונות לבין שירותי הקייטרינג על ידי אטרקציות אוכל כדוגמת פוד טראק.

מה הגודל של רכבי הפוד טראק וכיצד העיצוב שלהן ישתלב באירוע?

פוד טראק הם למעשה משאיות, רכבי אספנות או כלי רכב אחרים שעברו שינוי פנימי ועודכנו למעין מטבח נייד שניתן להפיק ממנו סוגים שונים של מאכלים ושתייה בהתאם למכשירים הנמצאים במקום ואלה מגיעים ממש אל תוך האירוע, מחנים את הרכב במיקום הנדרש ופותחים את חלון ההגשה ללקוחות ממש כמו באוטו הגלידה שהיינו רגילים אליו כילדים. אתם בטח חושבים לעצמכם עכשיו "רכבי אספנות? משאיות אוכל? איך הן מגיעות למקום? איך העיצוב שלהן ישתלב בכלל בעיצוב של המקום?" ובכן מדובר ברכבי מנוע לכל דבר שיכולים לנסוע עם מושב נהג וכל האישורים הנדרשים לנסיעה על הכביש. ההבדל הוא שהן עברו שינוי במבנה האחורי כך שיוכלו לשאת מקררים, חומרי גלם וכן כלי מטבח שונים כמו מנגל לצלייה, שולחן לחיתוכים או אפילו גז, פלנצ'ה חשמלית ועוד. הכול תלוי בסוג הפוד טראק כמובן. בעלי הפוד טראק דאגו לעצב היטב את הרכבים מבחוץ כך שיוכלו להשתלב בכל אירוע בצורה הטובה ביותר כאטרקציית דוכן אוכל לכל דבר.

אילו סוגי מאכלים/שתייה ניתן להזמין עם פוד טראק?

אחד היתרונות של הפוד טראקס הוא הגיוון האינסופי שהן מעניקות. כמובן שלכל פוד טראק יש דברים אחרים שהיא מתמחה בהם. יש פוד טראק לשתייה קרה בלבד והיא תכלול מקררי שתייה, קרח, מכונת ברד ועוד. יש פוד טראק המתאים לקוקטיילים ואלכוהול, יש פוד טראק לעראייס, פוד טראק לעל האש, פוד טראק לאוכל סיני, פוד טראק צמחוני, פוד טראק לקינוחים/גלידה ועוד. כמובן שתוכלו להזמין את אלה המתאימים ביותר לאוכל שאתם רוצים להגיש באירוע שלכם.

לאילו אירועים זה יכול להתאים?

למעשה כל אירוע כמעט יכול להזמין היום פוד טראק בין אם כתפריט האוכל הראשי באירוע ובין אם כאטרקציה נוספת לאורחים שלכם באזור הקבלת פנים או בכלל. באירוע הנערכים בטבע הפוד טראק יכול להתאים אפילו יותר ואף לספק לנו את המענה הטוב ביותר לאוכל בשטח. כמובן שכדאי להתייעץ עם חברת הפוד טראק לגבי הסוגים אותם כדאי להזמין בהתאם לסוג האירוע שלכם, לאורחים שלכם ולמיקום האירוע.



475 צפיות0 תגובות
bottom of page