top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תliad elimelech

קייטרינג חלבי כשר לאירועים מושלמים


התפריט המושלם לאירוע צריך להיות מבוסס על חומרי גלם חלביים, להתאים לכל שעה ביום, לקלוע לטעם מגוון וכמובן להיות כשר. אבל איך יודעים מה סוג הכשרות המתאימה ומה צריך לעשות על מנת למצוא חברת קייטרינג מקצועית? הנה כל התשובות


קייטרינג חלבי כשר זוכה להצלחה ועדיפות כי יש לו כמה יתרונות שאותם אי אפשר להשיג באף דרך אחרת. קודם כל, הוא מתאים לגברים ונשים בטווח רחב של גילאים. בין אם מדובר על קייטרינג לאירוע עסקי עם עובדים ויזמים או על אירוע פרטי של משפחות עם ילדים ותינוקות, כל אחד ימצא את מבוקשו בתפריט על טהרת חומרי הגלם החלביים והטריים.


מעבר לכך, קייטרינג מן הסוג הזה מתאים לכל שעה ביום. אפשר לשלב אותו באירועי בוקר, בראנצ', שקיעה או ערב ואי אפשר להישאר אליו אדישים. היות ומדובר גם על תפריט שקל לשמור בו על כשרות, הוא יכול להתאים לשומרי מסורת ודתיים ולא צריך לדאוג לפני ששולחים להם הזמנות.


לאיזה אירועים מתאים קייטרינג חלבי?


אפשר גם להשוות בין סוגים שונים של מגשי אירוח חלבי ולהבין את היתרונות שלהם ביחס לסוג האירוע עצמו. האירועים המומלצים לשילוב של תפריט חלבי כשר יכולים להיות למשל חתונה, בר מצווה, בת מצווה, ברית ובריתה. אלו אירועים שאליהם מזמינים גם חברים וגם משפחה, אז עדיף שהתפריט יהיה חלבי ובכשרות המתאימה.

לשם השוואה, סוגים אחרים של אירועים שבהם ניתן לשלב את הקייטרינג החלבי הם אלו שמיועדים לסקטור העסקי: ימי כיף לעובדים, הדרכות וסמינרים, ערבי קוקטייל למשקיעים ועוד. בכל אחד מהמקרים האלה, הקייטרינג עושה את העבודה והאורחים מסיימים את האירוע מרוצים.


מה סוג הכשרות המתאימה לכם?


יש סוגים שונים של כשרות שאותה אפשר לבחור עבור דוכני מזון לאירועים חלביים. ההבדל העיקרי הוא בין כשרות של הרבנות עם השגחה רגילה, כשרות מהדרין וכשרות בד"צ.

את סוג הכשרות בוחרים לפי רשימת המוזמנים. אם יודעים ספציפית על גברים או נשים שחשובה להם כשרות מסוימת, ניתן לשוחח איתם בטלפון ולברר מהי. במידה ורוצים ללכת על בטוח, אפשר לעשות את זה עם קייטרינג חלבי כשר למהדרין שבו הפיקוח הדוק. עם זאת, צריך לזכור שכשרות בד"צ ניתנת על ידי גופי כשרות לציבור מסוים בעלי מנהגים מיוחדים.


מה בתפריט של קייטרינג חלבי כשר?


החלק המהנה של הפקת אירוע עם קייטרינג חלבי הוא בניית התפריט. הנה כמה המלצות לפריטי חובה בכל תפריט כזה:

  • פסטות ופיצות

  • לחמים ופוקצ'ות

  • מטבלים ושמן זית

  • גבינות ומעדנים

  • קינוחים ושוקולד

את התפריט הספציפי בונים לפי אופי האירוע ומסגרת התקציב. אם רוצים לרענן ביחס למה שהאורחים בדרך כלל רגילים אליו, אפשר גם לתאם הגשה על ידי אוטו אוכל שנמצא במקום ומתפקד בתור פוד טראק. לשם השוואה, האלטרנטיבה המוכרת היא הגשה של האוכל לשולחנות או כמובן בופה.


איך מתאימים אישית את התפריט?


התאמה אישית של התפריט תלויה מצד אחד בבעלי האירוע, אך מצד שני במוזמנים. הסוד הוא למצוא את האיזון: לחפש תפריט שבעלי האירוע הכי אוהבים ומזוהה איתם, אבל להתייחס גם לדרישות מיוחדות של האורחים – בעיקר אם חלק מהם למשל טבעונים או צמחוניים, אם יש כאלה שמגיעים עם ילדים או אם מדובר בבני משפחה מבוגרים.


איך למצוא את הקייטרינג המושלם?


הדרך למצוא את הקייטרינג המושלם היא לבדוק באיזה חומרי גלם הוא משתמש ולוודא שהם טריים. לאחר מכן, ניתן לברר מי נמצא במטבח ואיזה הכשרה יש לו. כדי להיות בטוחים, אפשר לבחור קייטרינג שיש עליו המלצות.


33 צפיות0 תגובות
bottom of page