top of page
חיפוש
  • galyamanalytics

דוכן פיצה באירוע שלכם


אתם מתכננים אירוע פרטי או אירוע חברה? רוצים להעניק לאורחים שלכם חוויה טעימה? הזמינו דוכן פיצה לאירוע שלכם.



דוכן פיצה לאירועים הוא טרנד לא חדש במיוחד אך מחזיק מאוד גבוה ברשימת המבוקשים באירועים. המנה האיטלקית הפשוטה הזו עם התוספות הנכונות מעל ועם הרוטב המושלם כשמעל לכל זה מונחת לה באצילות רבה גבינה איכותית ועשירה המעניקה למנה שנשמעת כל כך פשוט עונג גדול למי שאוכל אותה.

אנחנו בדוכן אוכל מכינים פיצות מהלב, אנחנו מאמינים כמו האיטלקים בדיוק שאוכל עושים באהבה ותשוקה ומגישים אותו עם חיוך גדול. בדוכן פיצות שלנו אתם תתענגו בבחירת התוספות שאנחנו מציעים ומגבינות מוצרלה 100% , גבינות פרסקו[ עיזים ובאפלו לבחירתכם המוגשות מעל. דוכן פיצה מתאים לאנשים ששומרים על אורח חיים צמחוני וכמובן שאוכלי הכל יוכל להתענג מהטעם הייחודי של הפיצות שלנו.

בין אם אתם מתכננים אירוע פרטי למשפחה היקרה ולחברים האהובים ובין אם אתם מתכננים אירוע חברה או יום גיבוש, הוסיפו למוזמנים דוכן פיצה להעצמת החוויה באירוע שאתם מתכננים. החוויה הכוללת בלהגיע לאירוע ויש בו בין מגוון דוכני המזון המיוחדים גם דוכן פיצה - מעניק להם אווירה קלילה ונינוחה.

אנחנו בדוכן אוכל נשמח לעזור לכם בהרכבת התפריט עבור האירוע שלכם שיתאים לכלל האורחים שלכם. אתם מוזמנים להיכנס לתפריט שלנו ולהתרשם מהמנות שאנחנו מציעים, מה גם אין טוב ממראה עיניים, אתם מוזמנים להיכנס לגלריה שלנו ולהתרשם ממראה המנות והדוכנים שלנו. אם עולות לכם שאלות, אם אתם לקראת אירוע ורוצים לשריין את התאריך שלכם, צרו אתנו קשר על מנת להבטיח את מיעד האירוע.

טיפ לסיום, איך להתאים דוכני אוכל לאירוע שלכם?

כשאתם מארגנים אירוע עליכם לבדוק ולדעת אם יש בין האורחים שלכם אנשים צמחוניים, טבעוניים, האם האירוע כולל ילדים ולפי הנתונים האלו אתם מרכיבים תפריט בהשתדלות לספק מגוון עבור כולם. אנחנו בדוכן אוכל מאפשרים לכם ליהנות מתפריט רחב ועשיר של דוכני אוכל לאירועים וניתן לשלב אותם יחד ליצירת אירוע מנצח וחוויה יוצאת דופן לאורחים שלכם.

התקשרו אלינו לקבלת יעוץ והצעת מחיר בטלפון מספר 050-5629014

21 צפיות0 תגובות
bottom of page